Sivu 3 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 30 / 33

Ketju: TIEDOTE: Snorkkeli.net uudistuu!

Oletus

Lainaus Alkuperäinen lähettäjä: T!a Katso viesti
    ^ No onpas ikävää käytöstä ollut foorumilla! Jatkossa tuollaiset kannattaa ehdottomasti ilmoittaa ylläpidolle, joka voi huomauttaa käyttäjiä ja tarvittaessa poistaa epäasialliset nettikiusaajat foorumilta kokonaan.

Toivottavasti nyt Snorkkelissa olisi parempi henki ja kiva että olet taas mukana! Teillä jäärillä on paljon arvokasta kokemusta ja varmasti mielenkiintoisia tarinoita kerrottavana.
    Toki asiasta keskusteltiin silloin ylläpidon kanssa, mutta eihän hekään pysty ihmeisiin (yksityisviesteihin) ja en vielä ole lukenut nyt saatua yksityisviestiä tekniikkasukellukseen liittyen aktivoitumisen jälkeen....

Vaikka jäärä olenkin ja kokemusta/tarinoita sukeltamisesta mahdollisesti löytyy, minulle tämä internet on se suurempi paha kuin itse sukeltaminen....

Valitettavasti moni aikalaiseni laittoi räpylät naulaan ajan saatossa, juuri sen uusien kirjoittajien/sukeltajien negatiivisen palautteen takia, koska lähinnä uudet sukeltajat paukutteli henkseleitään....

Tunnustan heti, että minulle tämä foorumi on ollut aina vain harrastus, eikä mikään elämäntapa eli mikään ei pakottanut minua tänne takaisin (sukellukset tehdään livenä, eikä jossain netissä). Itse olen jo vuodesta 1987 lähtien pitänyt sukeltamisen turvallisuutta tärkeimpänä ja ajan saatossa se on vieläkin minulle se tärkein asia....

Kokemus, sukelluksen määrä, varusteiden huolto, maalaisjärki jne. on turvallisen sukelluksen avainsanat. Kuten täällä jo historian havinassa olen kirjoittanut, ei ole häpeä keskeyttää sukellusta eli sukelletaan turvallisesti koulutustasosta huolimatta.

Nyt taas foorumiin kirjautuessani, täytyy antaa "jotain" Sinulle , koska olet ollut melko aktiivinen ja myös viestisi ovat olleet ns. järkeviä.
    Vesi on kotini, ÄLÄ PERK*** TUHOA SITÄ.

Oletus

Lainaus Alkuperäinen lähettäjä: kurttuputki Katso viesti
    Aiemminkin varmaan mainituista seikoista johtuen pidän tämmöistä keskustelupalstaa huomattavasti esim. fb:tä parempana alustana sukeaisoiden jakamiseen. Ulkomaisia on jäljellä enempikin ja seuraan joitain aktiivisesti saadakseni tietoa alan asioista jne. Jokunen meililistakin on vielä elossa.

En näe mitään syytä miksikä tämä ei voisi jatkossa olla asiallisen suketietämyksen jakelufoorumi numro 1 Suomessa.

Jukka
    Aamen, suomessa on ollut aikanaan vain yksi sukellukseen liittyvä foorumi (järkevä) ja siksi olisi hyvä saada tämäkin taas aktiiviseksi.

Valitettavasti taitaa nuo kännykkäsoftat mennä järkevän foorumin ohi.....

Oletus

Olisiko mahdollista kehitellä jonkinlaista yhteistyötä Sukeltajaliiton kanssa? Liitolla ei käsittääkseni ole omaa keskustelupalstaa, joten sivustot eivät kilpaile keskenään, vaan Snorkkelin foorumi voisi toimia valtakunnan virallisena keskustelupaikkana sukeltajille.

Oletus

Lainaus Alkuperäinen lähettäjä: merileijona Katso viesti
    Nyt taas foorumiin kirjautuessani, täytyy antaa "jotain" Sinulle , koska olet ollut melko aktiivinen ja myös viestisi ovat olleet ns. järkeviä.
    Kiitos

Oletus

Yks vanha jermu eksy tänne vuosien jälkeen kurkkaa menoa. Ja hyvin noi tunnarit tänne uppos

Itse näen, et kyllä tälle foorumille on edelleen käyttöä kaiken maailman somejen rinnalla. Kunhan meno pysyy asiallisena kuin Merileijona ja Jukka tuolla jo kertoneet, mitä meno oli. Itsellä toinen syy oli, et kysellään samoja sukeltamisen perusasioita vähän väliä, vaikka samasta jutusta oli kuukauden sisällä 3-4 aihe aloitusta. Selaus ja haku toiminto oli ihan vieras käsite osalle. Kouluttajana tuli välillä olo, et mistä pirusta nää ihmiset on saannu perustason korttinsa ns. "visa tai master laulanut". Senhän sit arvas, mihin juttu menee, kun kouluttajat ja vanhat konkarit rupes oikomaan asioita oikealle pohjalle

Täs kun tuli kurkittuu juttui läpi ja kirjotettua. Muistu mieliin, miten kaipaakin Saturesuken perjantai juttuja

Oletus

Lainaus Alkuperäinen lähettäjä: mniksu Katso viesti
    Muistu mieliin, miten kaipaakin Saturesuken perjantai juttuja

Nyt vanhoja pieruja on jo tullut 2 takaisin..... Ehkä sanan kiiriessä, muitakin tulee takaisin, kun kuulevat sivujen siistiytyneen (toivotaan).

Saturasuken tarinat oli kyllä laadukasta huumoria ja niitä oikein odotti enemmän kuin lottoarvontaa Lotto petti aina, mutta Saturasuken tarinat ei koskaan.....

Oletus

Olisiko mahdollista kehitellä jonkinlaista yhteistyötä Sukeltajaliiton kanssa? Liitolla ei käsittääkseni ole omaa keskustelupalstaa, joten sivustot eivät kilpaile keskenään, vaan Snorkkelin foorumi voisi toimia valtakunnan virallisena keskustelupaikkana sukeltajille.

Ei huono idea. Oma alaosio, niin ei menisi höpinät ristiin.

Oletus

Yhteistyö Sukeltajaliiton kanssa olisi tosiaan hyvä idea. Pitää kartoittaa tilannetta ja tehdä vähän päivityksiä foorumille. Jos liiton puolelta on alustavia ideoita, ne otetaan ilomielin vastaan: toimitus (ät) snorkkeli (piste) net. Snorkkeli.net on myös todella hyvä alusta mainostaa ja edistää suomalaista sukellusta, jota Sukeltajaliitto tekeekin ansiokkaasti.
    Toni - Snorkkeli.net

Oletus

Itsellä toinen syy oli, et kysellään samoja sukeltamisen perusasioita vähän väliä, vaikka samasta jutusta oli kuukauden sisällä 3-4 aihe aloitusta. Selaus ja haku toiminto oli ihan vieras käsite osalle.
    Laitetaan muistiin ylläpidon puolelta että ohjeistetaan tämän suhteen tarpeeksi ja tehdään hakutoiminnosta mahdollisimman helppokäyttöinen/kattava.

Yks vanha jermu eksy tänne vuosien jälkeen kurkkaa menoa. Ja hyvin noi tunnarit tänne uppos
    Tervetuloa takaisin
    Toni - Snorkkeli.net

Oletus

Lainaus Alkuperäinen lähettäjä: merileijona Katso viesti
    Ei huono idea. Oma alaosio, niin ei menisi höpinät ristiin.
    Joo, jonkinlainen "Sukeltajaliitto tiedottaa" tms.

Lähetyssäännöt

• Sinä et voi luoda uutta ketjua
  • Sinä et voi vastata viesteihin
  • Sinä et voi liittää tiedostoja
  • Sinä ei voi muokata viestejäsi
  •