Tulokset 1 - 6 / 6

Ketju: Painotasku löytynyt

Oletus Painotasku löytynyt

Löysin Porkkalan keittokatokselta merenpohjasta uudenkarhean painotaskun. Jos joku kaipaa omaansa, niin laittakoon vastauksen tähän tai sitten lähettäköön minulle yksityisviestin.

Näkyvyys Porkkalassa oli ajankohdalle tyypillinen, lähellä pintaa metrin verran, syvemmällä 2-3 metriä.
    -jjv-

Oletus

Heips!

Jos se on Mareksen painotasku painettavalla "clipsillä" (siis siinä on sellainen reikä, joka menee liivissä olevaan tappiin), niin se on minun. Mistä sen voisi noutaa?

Jyri Lindroos
    -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Jyri Lindroos
    Rannikon Ensimmäinen SukellusClub Uivilla Eteisillä -Diver

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Oletus

Lainaus Alkuperäinen lähettäjä: jpl225 Katso viesti
    Heips!
    Jos se on Mareksen painotasku painettavalla "clipsillä" (siis siinä on sellainen reikä, joka menee liivissä olevaan tappiin), niin se on minun. Mistä sen voisi noutaa?
    Jyri Lindroos
    Noup... musta tasku josta lähtee n. 25cm musta remmi ja sen päässä oranssi rengas. Ei o Mares:n taskuna :-/ Piikkimonni, laitapas kuva.

Oletus

Kuten siili kirjoitti, kyseessä ei ole Maresin painotasku. (Oltiin siilin kanssa samalla sukelluksella.) Laitan kuvan lauantaina.
    -jjv-

Oletus

Joouuuu ylläpitö... miten ois se "Löytötavara" foorumi? Sen puolesta oli muistakseni äänestetty jonkinverran vähän aika sitten.

Oletus

Tässä on Porkkalasta merenpohjasta löytyneen painotaskun kuva.

http://www.piikkimonni.jossain.com/painotasku.jpg
    Viimeisin muokkaaja piikkimonni : 10/05/09 klo 11:17
    -jjv-

Lähetyssäännöt

• Sinä et voi luoda uutta ketjua
  • Sinä et voi vastata viesteihin
  • Sinä et voi liittää tiedostoja
  • Sinä ei voi muokata viestejäsi
  •