Sivu 4 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31 - 40 / 56

Ketju: Snorkkeli.netin päivitys 2010

Oletus

Jotenkin vanha oli helpompi käyttää, mutta eiköhän tähänkin totu

Yhdyn edelliseen puhenvuoroon!

Aika vaikeata seurata josko täällä joku olisi kirjoittanut jotain mielenkiintoista. Ennen oli nopeata silmäillä mitä jonkun ajan sisällä oli sanailtu.
    Taitaa jäädä tämän foorumin seuraaminen vähemmälle

Juuri näin.

Oletus

No nyt on uudet valikot
    --
    Nico
    Ex-editor

Oletus

Viimeisin päivitys sotki yläpalkkia, ja mainokset eivät näy kuten pitäisi. KOrjataan illemmalla.

/nico
    --
    Nico
    Ex-editor

Oletus

Minusta oli hyvä, kun avatarin alapuolella näkyi aina paikkakunta. Onko niin moni jättänyt mainitsematta kotikuntansa, ettei sitä enää kannattanut laittaa näkyville ?
    Näkyy se vieläkin, kun klikkaa nimeä ja katsoo profiilin, mutta esim. scubatorilla tuli helpommin jätettyä tarjous, kun näki tavaran olevan niin lähellä, että sen voi vaikka käydä paikan päällä katsomassa ja maksamassa.
    Muuten olen jo sinut tämän softan kanssa ja se on hienoa, että noita syötteitä saa tilailtua.
    Wannabe diver

Oletus

Se paikkakunta on aika vanhaa perua jostain aikojan alusta olleesta foorumisoftasta. Kyllä sen itseasiassa sinne vieläkin saisi (jos se on täytettynä), mutta ei viitsi vielä alkaa puukottamaan liikaa näitä sivupohjia kun uusia päivityksiä on luvassa pari kuukaudessa. Ehkäpä sitten myöhemmin.
    --
    Nico
    Ex-editor

Oletus

Hmm, joku vika tuntuu olevan banner mainoksessa keskustelun yläpuolella. Kun klikka sen, mitään ei tapahtuu mutta näyttä hieman että sivu yritä latautu bannerin paikkan?

Oletus

"Uudet viestit" -pudotusvalikko jää mainoksen alle.

Oletus

Saman huomasin, kun yritin löytää vanhempia viestejä, yli 3pv vanhat-valikot jäävät bannerin alle.

Oletus

Toi on aika erikoista koska mulla (WinVista+FF) valikko näkyy normaalisti. PItänee tutkia, ette ole ensimmäisiä jotka asiasta mainitsee, mutta en ole päässyt samaa itse toteamaan.
    --
    Nico
    Ex-editor

Oletus

Mulla toimii "uudet viestit" nappi ihan oikein, käytössä Safari mobile ja osx 10.6 chrome.

Olisi varmaan ihan hyödyllistä että ongelmista raportoitaessa kerrottaisiin käyttis ja selain.
    "Trying is the first step towards failure."
    -Homer Simpson

Sivu 4 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen

Lähetyssäännöt

• Sinä et voi luoda uutta ketjua
  • Sinä et voi vastata viesteihin
  • Sinä et voi liittää tiedostoja
  • Sinä ei voi muokata viestejäsi
  •