Sivu 5 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 50 / 56

Ketju: Snorkkeli.netin päivitys 2010

Oletus

Oikea havainto.
    Vista ja FF toimii oikein. Vista ja IE ei pelitä.

Oletus

Ubuntu ja FF -> valikko jää myös bannerin alle
    Vaan kun multa suussa maistuu on katkeruus jäänyt taa.
    Crash after Crash be Linux !

Kapteeni Joni K. Sherrypie: Aliens have crystallized Kefir!
    Chief of Security Mikhail Garybrandy: Jonny, this is a data crystal. From Kefir's flight recorder.

Oletus

Outoa, mulla Vista ja IE näyttäisi toimivan oikein..
    snorkkeli..jpg
    --
    Nico
    Ex-editor

Oletus

Lainaus Alkuperäinen lähettäjä: Ruoska Katso viesti
    Mulla toimii "uudet viestit" nappi ihan oikein, käytössä Safari mobile ja osx 10.6 chrome.

Olisi varmaan ihan hyödyllistä että ongelmista raportoitaessa kerrottaisiin käyttis ja selain.
    XP, FF.

Onko gallerian kuvien selailuun mitään järkevää keinoa? Nyt en ole löytänyt kuin sen seuraava -napin ja sillä se heittää aina uuden kuvasivun ylälaitaan, joten jokaisen kuvan kohdalla joutuu rullaamaan alaspäin. Tai oisko sitten mahdollista laittaa ne pikkukuvat ja mainokset sivun alalaitaan, jolloin ei haittaisi vaikka heittääkin sivun ylälaitaan, koska kuva silti mahtuu kokonaan näkyviin? Se diaesitys ei toimi mulla. Sanoo, ettei mulla ole oikeutta käyttää sitä.

Edit: Miksei kuvia voi enää arvostella nimettömänä? Pika-arvosana muodostaa myös kommettiboksin.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeisin muokkaaja Helppa : 07/03/10 klo 18:03 Syy: Lisäkysymys

Oletus

Lainaus Alkuperäinen lähettäjä: kosh Katso viesti
    Ubuntu ja FF -> valikko jää myös bannerin alle
    Täällä taas Ubuntu 9.04 & FF +Adblock plus 1.1.3 toimii ihan normaalisti, tosin eihän tuolla kombinaatiolla sinne mitään mainoksi ole tullutkaan.

Oletus

Lainaus Alkuperäinen lähettäjä: Helppa Katso viesti
    XP, FF.

Onko gallerian kuvien selailuun mitään...
    Hei ylläpito, huomasitteko ton mun viestin?

Oletus

Huomattiin. Nico ottanee kantaa, kun ehtii asiaa tutkimaan. Mulla ei ole tietoa.

Nico on tämän viikon lomalla. Hän palaa aiheeseen aikaisintaan ensi viikolla.
    Viimeisin muokkaaja mikktaho : 11/03/10 klo 21:16
    Mikko Aho
    aloitteleva sukeltaja, nykyisin enempi virtuaalisukeltaja

"wanna-be-rek ja tek" Vesikiitäjä 6.1.07 00:00

"matalasukeltaja" Mira Piispa Länsi-Uusimaa 27.4.2009

#sukellus: < Yaga> dir perustuu painovyöhän

#sukellus: <coe> snorkkelin moderaattori on vähän niin kuin seiskan toimittaja

Oletus

XP, FF.

Onko gallerian kuvien selailuun mitään järkevää keinoa? Nyt en ole löytänyt kuin sen seuraava -napin ja sillä se heittää aina uuden kuvasivun ylälaitaan, joten jokaisen kuvan kohdalla joutuu rullaamaan alaspäin. Tai oisko sitten mahdollista laittaa ne pikkukuvat ja mainokset sivun alalaitaan, jolloin ei haittaisi vaikka heittääkin sivun ylälaitaan, koska kuva silti mahtuu kokonaan näkyviin? Se diaesitys ei toimi mulla. Sanoo, ettei mulla ole oikeutta käyttää sitä.
    Täällä myös sama sarjaa tuon gallerian kanssa> XP, FF ja adblock

Oletus

Edit: Miksei kuvia voi enää arvostella nimettömänä? Pika-arvosana muodostaa myös kommettiboksin.
    Nyt pitäisi slideshown ja pika-arvostelun toimia. Samoin kuvien selailun layoutia on muutettu hieman paremmaksi.

/nico
    --
    Nico
    Ex-editor

Oletus

Lainaus Alkuperäinen lähettäjä: snorkkeli Katso viesti
    Nyt pitäisi slideshown ja pika-arvostelun toimia. Samoin kuvien selailun layoutia on muutettu hieman paremmaksi.

/nico
    Nyt on paljon mukavampi, dänks!

Sivu 5 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen

Lähetyssäännöt

• Sinä et voi luoda uutta ketjua
  • Sinä et voi vastata viesteihin
  • Sinä et voi liittää tiedostoja
  • Sinä ei voi muokata viestejäsi
  •